3 Sfaturi pentru Fotografie de Produs | E-Commerce

Fotografie de Produs

Table of Contents

Fotografie de Produs

Deși nu ar trebui să judecați niciodată o carte după coperta sa, cumpărătorii online vă vor judeca întotdeauna produsul în funcție de aspectul său. De aceea, este esențial să afișați produsele în cea mai bună lumină posibilă pentru a vă încânta potentialii clienti.

Scopul fotografierii produselor de comerț electronic este de a câștiga încrederea consumatorilor și în cele din urmă, de a crește conversiile. Modul în care vă descrieți produsele influențează în mod direct dacă consumatorii vor cumpăra sau nu de la dvs.

Unul dintre secretele fotografierii cu succes a produselor destinate comerțului electronic este să ne amintim de câțiva factori cheie care intră în captarea fotografiilor specifice.

fotografie de produs

Minimizați defectele în fundal

Indiferent de tehnologia pe care o utilizați, vă recomandăm să folosiți un fundal curat, de culoare solidă.

Albul este o culoare clasică de fundal pentru fotografierea produselor; totuși conștientizați dacă va contrasta cu produsul și cum va fi afișat pe site.

Dacă produsul dvs. sau paleta de culori a site-ului dvs. web este predominant albă, utilizați un fundal mai întunecat sau texturat sau o țesătură monocromatică pentru a adăuga un anumit contrast și a face produsul să prindă viață în loc să se amestece în fundal.

Varietate de unghiuri

Majoritatea cumpărăturilor online vă limitează vizitatorii la unul dintre cele cinci simțuri – vederea – trebuie să vă asigurați că pot vedea clar fiecare aspect al produsului dvs.

Utilizați o serie de unghiuri atunci când vine vorba de fotografierea produselor dvs – mai ales atunci când vine vorba de produse din industria modei. Gândiți-vă la modul în care priviți pantofii atunci când faceți cumpărături online. Vrei să vezi desenele în detaliu, cum arată pantofii din toate unghiurile și varietatea culorilor.

Foloseste fotografii tip Lifestyle

Produsul dvs. are caracteristici cheie care îl diferențiază de produsele concurenților dvs? În cazul în care acest lucru este prezentat în descrierea produsului, arătați-l făcând câteva fotografii lifestyle.

O abilitate cheie în realizarea fotografiilor de orice fel este posibilitatea de a lucra în mod corespunzător și de a manipula spațiul din jurul obiectului dvs. Așadar, intrați în mintea utilizatorului și eliberati creativitatea!

Claro | Fotografie de produs 

Daca aveti intrebari despre fotografia de produs sau optimizarea unui magazin online va rugam sa folositi formularul de contact.

Site Partener: www.orangephotos.ro

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn