Skip to content

Fotografie de produs

Ar fi excelent daca ar exista o definitie clara pentru cat de mult valoreaza o fotografie de produs  si cat de mult ar trebui sa cheltuiti pentru ea.  Adevarul este ca decizia este subiectiva si tine cont de  resursele alocate, de obiective si in final, de ceea ce considerati  ca va ajuta sa va vindeti cel mai bine produsele.

Mai jos va prezentam cateva idei care credem ca va vor usura decizia cu privire la costul fotografiei de produs.

  1. Stim ca fotografiile produsului sunt importante, dar care este cu adevarat importanta? Ne plac statisticile, iar conform unui studiu efectuat de Weebly am aflat ca peste 75% dintre respondenti au evaluat fotografiile produsului ca fiind foarte influente atunci cand decid daca doresc sa cumpere un produs online.
  1. 22% din retururile online se datoreaza faptului ca un „articol arata diferit fata de fotografii”. Astfel este foarte important sa retineti ca prin prezentarea exacta a produsului dumneavoastra veti economisi bani si timp. Nimeni nu vrea sa se ocupe de retururi si clienti nefericiti. Chiar daca aratati produsul in cea mai buna lumina, asigurati-va ca fotografiile dumneavoastra reprezinta exact ceea ce vindeti.
  1. Costul fotografiei de produs profesionale variaza de la fotograf la fotograf. Luati insa in calcul ca daca aveti mai multe produse pe care le puteti grupa pe loturi, pretul per fotografie va fi considerabil mai mic.
  1. 76% din fotografiile de produs sunt pe fundal alb (efect Amazon). Asta inseamna insa ca daca doriti sa construiti un brand unic, exista nisa pentru a utiliza culori stralucitoare si imprimeuri diverse. Ba chiar va puteti afisa produsele intr-un cadru atractiv si interesant, specific unui anumit stil de viata. Amintiti-va doar daca doriti sa vindeti pe piete online, albul este inevitabil(Emag, Amazon, etc). Daca sunteti creativ, nu uitati punctul 2 din aceasta lista.
  1. Probabilitatea ca un continut vizual sa fie distribuit pe retelele sociale este de peste 40 de ori mai mare decat alte continuturi. Daca va doriti ca produsul pe care il vindeti sa devina viral(din motivele corecte …), trebuie sa stiti ca fotografiile de calitate sunt esentiale. De ce spunem asta? Pentru ca oamenii reactioneaza emotional la indicii vizuale.
Daca aveti intrebari despre fotografia de produs va rugam sa folositi formularul de contact.