Skip to content

Nu ai magazin online - 5 pasi pe care ii puteti face acum pentru a va proteja afacerea

In momentul in care scriem acest articol Romania are deja 2 orase in carantina(Suceava si Tandarei). Conform ministrului sanatatii, Nelu Tataru, Constanta reprezinta un potential focar de infectare cu noul coronavirus. AgerpresIn aceste conditii, ne  intrebam ce este de facut in continuare? Pe de o parte, dorim sa continuam operatiunile cat mai mult posibil, dar pe de alta parte sanatatea clientilor si a familiei noastre este o prioritate.  Iata mai jos cativa pasi pe care ii putem urma cu totii pentru a ne proteja afacerea  acum.

Magazin Online - Fii deschis si sincer cu clientii tai.

Cu totii ne confruntam cu incertitudinea in acest moment – indiferent daca suntem angajati, proprietari de afaceri sau parinti care stau acasa. Fii deschis cu clientii tai  si spuneti-le ce actiuni intreprinde afacerea ta. Inchideti temporar, treceti la livrari acasa sau operati orele de deschidere limitate? Adaugarea unei sectiuni de intrebari frecvente pe site-ul  web este cea mai simpla modalitate de a oferi clientilor informatiile de care au nevoie.

Coronavirus - Lucrati de acasa sau luati in serios masurile de precautie la locul de munca.

In aproape toate tarile afectate, sfatul este sa lucrati de acasa daca puteti, insa nu toata lumea poate acest lucru. In acest caz este obligatorie aplicarea regulilor stricte de igiena (pastrarea unei distante sigure de ceilalti, spalarea periodica a mainilor si dezinfectarea zonelor si echipamentelor comune).

Cautati modalitati de a mentine contactul social la minim. Daca nu sunteti sigur ce puteti face pentru ca afacerea sa mearga, cere clientilor sfaturi pe retelele de socializare. Ei iti vor spune rapid ce vor si pentru ce ar fi dispusi sa plateasca.

Muta vanzarile intr-un magazin online.

Vanzarea online nu a fost niciodata mai usoara, iar acum este momentul perfect pentru a deschide un magazin online. Acesta va oferi un flux suplimentar de venituri. Acolo unde a fost posibil, multe companii au inceput sa ofere „livrari la usa” – www.sereleconstanta . Aceasta este de asemenea, o modalitate excelenta de a ajuta persoanele cele mai vulnerabile din comunitatea ta sa primeasca bunurile de care au nevoie.

In plus fata de politica de rambursare, ia in considerare posibilitatea de a oferi clientilor optiunea de a primi un card cadou sau un voucher in locul returnarii banilor. Desigur, trebuie sa onorezi in continuare politica de rambursare, dar daca explici modul in care aceste alternative iti vor ajuta afacerea, vei fi suprins sa vezi cati clienti aleg sa te sprijine.

Magazin online - Verifica stocurile la furnizori.

In functie de domeniul in care activezi, pot exista intreruperi ale aprovizionarii de care ai nevoie. Cunoasterea acestor informatii te poate ajuta sa stabilesti asteptari realiste pentru clientii tai. Daca iti va lua mai mult timp pentru a le onora comenzile decat de obicei, anunta-i; vor aprecia lucrul asta si se vor simti respectati.

Stim deja ca 75% dintre cumparatorii online considera fotografia produsului ca fiind un factor de decizie in cumpararea acestuia. Verifica cu furnizorii daca au fotografii profesionale pentru a le expune online; in caz contrar iti recomandam sa iei in calcul un fotograf profesionist.

Coronavirus - Continua postarea pe retelele de socializare.

Majoritatea dintre noi folosim platforme sociale precum Facebook, Instagram pentru a ne promova produsele si pentru a interactiona cu clientii. In contextul in care tot mai multi oameni lucreaza de acasa sau se izoleaza, aceste platforme pot sa devina o legatura cu lumea exterioara. Chiar daca esti fortat sa opresti activitatea temporar, nu inceta sa postezi!

Folositi-va profilurile sociale- atat cele de business cat si personale- pentru a demonstra solidaritatea si pentru a pastra legatura cu clientii.

Claro | Fotografie de produs | Magazin online | Coronavirus

Daca aveti intrebari despre fotografia de produs va rugam sa folositi formularul de contact.