Skip to content

contact@studioclaro.ro

Tine-ti la curent clientul in legatura cu starea businessului tau

fundal alb

Fotografia pe fundal alb și de ce cred că merităm mai mult

           Începutul de an a fost unul foarte aglomerat in studio…ședință fundal alb pentru o fabrică de ulei, ședința foto produse de unghii, ședință foto riflaje cât și renumitele vinuri de la Tohani…Da, toate fotografie fundal alb cât și PNG.

In special pentru Tohani și ședința pentru uleiul alimentar, fiind clienți noi, ca tot omul am vrut să mă documentez, sa citesc despre produs, sa vad cum sunt prezentate etc…
Spre mirarea mea am văzut atât de multă fotografie sub standardele vizuale încât stau și mă întreb …chiar atât de puțin efort merităm noi ca și cumpărători? Sau clienții noștri, care ne plătesc ca fiind fotografi profesioniști, chiar atât merită din partea noastră? Înțeleg perfect că fotografia de produs pe fundal alb este OAIA NEAGRA -munca multa pe bani putini… dar nu pot sa nu mă întreb cum am ajuns in acest pas?
Să fie nepăsarea firmelor care pentru protejarea bugetelor aleg cel mai mic preț și nu mai țin cont de modul în care produsul este prezentat în magazinele online sau cataloage?

Să fie oare necunoașterea și nepriceperea oamenilor de marketing care deși au bugete apelează la fotografi cărora le lipsesc anumite cunoștințe de manipulare a luminii și stau liniștiti că au apelat la un fotograf profesionist?
Să fie oare nepăsarea fotografilor care sub rezerva ca sunt prost platiti nu isi mai bat capul mai mult?

Sau…

Să fie nepăsarea noastră, a celor care scoatem din buzunar banii pe care ii muncim in fiecare zi pentru niste produse care nici macar nu ne sunt prezentate corect.
Partea proasta este că această fotografie pe fundal alb sub standarde ne este prezentata in acel segment exact acolo unde se realizează vânzarea/ cumpărarea …in online sau mai pe vechi, in cataloage.

Tot ni se spune că reclama este sufletul comerțului…că fotografia face cat o mie de cuvinte sau mai știu ce, dar după ce am văzut doar in aceste 2 cazuri dati-mi voie sa cred că sunt doar cuvinte de marketing.

Și da, cred în continuare că merităm mai mult de atât. Vorbesc prin prisma unui client care se nimerește sa fie si fotograf de produs, dar și prin prisma clienților care ne angajează…merita și ei mai mult. Daca ei vând mai mult le merge mai bine și automat ne merge și nouă mai bine…Ne place, nu ne place dar suntem un ecosistem.
Mai jos va las cateva exemple pentru sticle de vin. Din motive lesne de inteles am ales sa blurez etichetele pentru a nu aduce eventuale prejudicii respectivelor brand-uri.

Claro | Fotografie de produs | 

Daca aveti intrebari despre fotografia de produs sau optimizarea unui magazin online va rugam sa folositi formularul de contact.