Skip to content

Magazin Online

In continuarea articolului de saptamana trecuta, vezi art aici, revenim cu 4 aspecte care in opinia noastra sunt de evitat, pentru ca magazinul online sa fie unul de succes.

De ce magazin online?

Fiindca marketingul și actualizarea clientului afacerii dvs. sunt miscari inteligente, luarea in calcul a tuturor oportunitatilor nu este calea de a actiona în acest sens.

“Un client care, spre exemplu, a comandat o pizza prin platforma dumneavoastra cu cinci ani în urma, nu este necesar sa fie înștiințat cu privire la modul in care se desfasoara afacerea dvs. acum, acesta fiind un oportunist inalt, clientii putand observa cu usurinta acest lucru.” da Dahiya un exemplu.

Cum sa o faci?

Acorda-i atentie clientului tau prin diverse tehnici de marketing noi, social media fiind una dintre ele. Nu uita, bombardarea e-mailurilor lor cu reclame nu-ti va garanta interesul clientilor pentru produsul tau. “Mentineti o tactica smart si mereu la curent cu tendintele; cautati mijloace inovatoare pentru a ajunge la ei” a mai mentionat acesta.

Si dupa toate astea, cum procedez?

Dupa ce pandemia se termina, nu lasa garda jos ca persoană de afaceri, pentru ca risti sa scada profitul business-ului tau. Daca spre exemplu vinzi smartphone-uri online, ar trebui să analizezi procesul de livrare. Trebuie respectate normele adecvate de distantare sociala: curierul trebuie să mentina igiena, sa poarte masca si manusile adecvate. “Companiile trebuie să fie constiente de normele impuse si de pericolul infectarii. Niciun cumparator nu ar trebui sa contacteze boala din cauza nepasarii, iar tu, ca antreprenor, trebuie sa fii mereu constient de asta, sau va trece mult pana cand unele companii vor vedea deciziile si actiunile autoritatilor, ceea ce poate conduce la prelungirea perioadei de suspendare”, a mai spus el.

Nu promite ceea ce nu poti duce la capat

Inca un sfat. 🙂 

Indiferent dacă este vorba despre o livrare de timp specifica sau despre oferte ce par a fi ciudate, ori despre calitatea si ambalarea produselor, este indicat sa nu le promiteti clientilor servicii pe care s-ar putea sa nu le puteti indeplini. “In aceste vremuri sensibile, oamenii vor fi la un pas spre a-si pierde increderea in serviciile si business-ul tau”, subliniază Dahiya. Deși nu există niciodată o cale perfecta prin care sa va mentineti constant sus profitul, aceste sfaturi cu siguranta te vor ajuta in a gasi formula potrivita pentru bunul mers al afacerii tale.

Claro | Fotografie de produs | 

Daca aveti intrebari despre fotografia de produs sau optimizarea unui magazin online va rugam sa folositi formularul de contact.

Site Partener  OrangePhotos

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email