Magazin Online – Pandemia globala a devenit un game changer pentru antreprenorii care pana acum s-au concentrat pe vanzarile offline, stand departe de lumea virtuala. Lucrul pozitiv este ca, prin prisma situatiei in care ne aflam, online-ul a crescut brusc enorm de mult. Cu totii stiam ca revolutia digitala isi are bunul mers, insa in ultimele doua luni s-au vazut schimbari neprevizibile.
Tine-ti la curent clientul in legatura cu starea businessului tau
Dupa ce restrictiile s-au facut resimtite in businessurile cu vanzare online din toata lumea, multe dintre acestea s-au adresat clientilor asigurandu-se ca sunt in siguranta si ca vor reveni curand.
“Este important ca o companie să-și actualizeze în mod specific clienții cu privire la situația lor, care sunt deciziile pe care le-a luat si care sunt planurile pentru a reveni eficient la normal” spune Dahiya.
Fa-ti clientii sa realizeze importanta vanzarilor online.
Majoritatea oamenilor au fost obișnuiți să cumpere produse fizic. Cu toate acestea, viitorul lunii este universul virual. Incurajati-va clientii evidentiind avantajele despre cum utilizarea platormelor de ”e-commerce” ofera produse de calitate si la cel mai bun pret posibil. ”Încurajați clienții cu reduceri, oferte și oferte bune. De asemenea, îi face să își dea seama cum angajarea în comerțul online reduce riscul de a se infecta cu virusul mortal”, recomandă el.
Ofera alternative si servicii diverse
În calitate de proprietar al unui magazin online, e recomandat să furnizați servicii sau produse diverse pentru atrage cat mai multi clienti.
”Dacă sunteți un centru de fitness, atunci nu vă puteți concentra doar pe vânzarea calității de membru, trebuie să vă extindeți serviciile către yoga, Zumba, antrenament funcțional, etc”, a spus el. După Covid-19, vor înflori doar acele afaceri care vor oferi clienților opțiuni de comerț electronic.
Atrage client noi in afacerea ta
În loc să te concentrezi pe a nu-ti pierde clientul vechi, firmele de e-commerce nu ar trebui să uite să aduca noi clienți pe platformele lor. “Aceasta este o oportunitate pentru a-i atrage către comert online, pentru a profita la maxim. După pandemie, din cauza distanțării sociale, tot mai mulți consumatori vor fi atrași să cumpere lucruri online, deoarece vor evita ieșirea”, a spus el.
Acorda atentie limbajului folosit
Limbajul este intotdeauna un element major in lista lucrurilor care trebuie facute pentru un business productiv, in aceste momente acesta devenind prioritar in relatia cu clientii. ”Clientii vor fi nelinistiti chiar si dupa pandemie, asa ca un limbaj prietenos, cu accente umoristice, poate fi solutia pentru a iti mentine clientii fericiti.”, sugerează el. Ideea vanzarilor online este că trebuie să o iei pas cu pas, deci marketingul, grafica și multe altele ar trebui să fie adecvate vremurilor actuale.
Claro | Fotografie de produs |
Daca aveti intrebari despre fotografia de produs sau optimizarea unui magazin online va rugam sa folositi formularul de contact.
Produsele prezentate mai jos sunt comercializate de catre Li Nails Boutique.